عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 45439
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



مردها...

 

 

 

مرد ها در چار چوب عشق٬ به وسعت غیر قابل انکاری نا مردند! برای اثبات

کمال نا مردی آنان٬ تنها همین بس که در مقابل قلب ساده و فریب

خورده ی یک زن ٬ احساس می کنند مردند. تا وقتی که قلب زن عاشق نشده،

  پست تر از یک ولگرد٬ عاجز تر از یک فقیر و گدا تر از همه ی گدایان

سامره. پوزه بر خاک و دست تمنا به پیشش گدایی میکنند اما وقتی که

خیالشان از بابت قلب زن راحت شد به یک باره یادشان می افتد که خدا

مردشان آفرید و آنگاه کمال مردانگی را در نهایت نا مردی جست و جو

میکنند...

دکترشریعتی



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت10:56---3 ارديبهشت 1391
سلام گلم عالی بود واقعیتو گفتی دوست دارم

reza
ساعت7:11---23 فروردين 1391
سلام نفس خانم شماهم وبلاگ زیبایی دارید من شمارو لینک کردم درقسمت دوستان عاشق لطف کند اگه منو لینک کردید به نام انتظار لینک بفرمایید ممنون
پاسخ: سلام خوشحال شدم سر زدي با افتخار لينك شدي .


soltanimahdi
ساعت12:33---22 فروردين 1391
سلام ،میدونید این جمله که از دکتر شریعتی تو وبتون گذاشتین مال کدوم کتابشه ؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین


وجيهه
ساعت11:33---22 فروردين 1391
قربون تووووووووووووووو ..عالي بود...يكم پستاي شاد بزار بهتر ميشهههه
پاسخ: ممنون عزيزم حتمااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 22 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com