عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 45441
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



قلبم

 Avazak_ir-Heart17.jpg

 

من از ساختمان قلب خود در شگفتم که چون سنگ با

مقاومت و گاهی چون شیشه بی طاقت است، طوفان

های حوادث مرا تکان نمی دهد ولی از یک نسیم ملایم

محبت بر خود میلرزم...



نظرات شما عزیزان:

نگين
ساعت14:03---8 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم ممنون كه لينكم كردي. تو هم با افتخار لينك شدي. بازم به وبم سر بزن.

مهرداد
ساعت13:43---23 فروردين 1391
سلام عزیزم این چه حرفیه

تبادل لینک با شما باعث افتخار منه

مرسی که یه وبم سر زدی

میبوسمت از راه دور

راستی منم تو رو لینک کردم

خدافظ
پاسخ:سلام ممنون عزيزم كه سر زدي باعث افتخاركه منو لينك كردين.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com