عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 45446
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



عشق

 عشق كمتر دوستم بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد من به كم

هم قانعم و اگر عشق تو اندك، اما صادقانه باشد من راضی ام

دوستی پایدار، از هر چیزی بالاتر است مرا كم دوست داشته باش

اما همیشه دوست داشته باش این وزن آواز من است بگو تا زمانی

كه زنده ای، ...دوستم داری! و من تمام عشق خود را به تو

پیشكش می كنم



نظرات شما عزیزان:

نگين
ساعت10:02---6 ارديبهشت 1391
كاش همه مثل تو فكر مي كردن. ولي آدم هاي دروغي ايمانمون رو نسبت به عشق كم رنگ مي كنن.
پاسخ:ممنون عزيزم كه به وبم سر زدي


arezoo
ساعت17:48---27 فروردين 1391
salam farzane joon khosh be halet ke inghad behesh iman dari
manam daram vali esghe man abakiye
har ruzi ye nafar miyado ye chizi mige khodamam gijam nemifahmam nemidonam chera bazam dosesh daram


arezoo
ساعت12:58---27 فروردين 1391
khodaro shokr ke shoma eshghe paki darin movazebesh bashin
ma ke chizi nadidim


arezoo
ساعت11:45---27 فروردين 1391
کاش می شد خالی از تشویش شد
برگ سبز تحفه درویش شد
کاش تا دل می گرفت و می شکست
عشق می امد کنارش می نشست
کاش من هم یک قناری می شدم
در تب آواز جاری می شدم
بال در بال کبوتر.......


soltanimahdi
ساعت11:05---24 فروردين 1391
کاش از قلبم به قلبش راه داشت / کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

کاش از شوقم چنان مرغ سحر / می‌زدم گرد مزارش بال و پر

می‌شنیدم ناله‌های غربتش / می‌پریدم تا کنار تربتش . . .


باران عشق
ساعت14:06---23 فروردين 1391
دنیایی ادمها کوچیکه خیلی زود ادمها رودروی هم قرار میگیرند به انتظار اون روز میمونم ممنون که به وب من سر زدی خوشحالم کردی
پاسخ:سلام عزيزم ممنون كه سر زدي
پاسخ:سلام ممنون عزيزم كه سر زدي و لينكم كردي .


برما
ساعت12:04---23 فروردين 1391
گل گفتي چي ميشدهمه اينجوري بودن
پاسخ: سلام ممنون كه سر زدي ولي هيچكس نيست .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com