عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 45445
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...عشقم

 تو عشق منی ، تو مال منی .
تو همه هستی منی ، تو بهترین لحظه زندگی منی.
قلبم تنها برای تو می تپد ، این لحظه های سخت زندگی به عشق تو میگذرد
به عشق تو ، عاشقترینم
تو همانی هستی که مرا از سراب تنهایی نجات دادی ای تنها بهانه برای نفس کشیدنم.
بیا و همچنان بهانه من برای زندگی در این دنیای بی محبت باش .
همه دنیا یک سو ، تو نیز که همه دنیای منی سوی دیگر!
من این سو که دنیا است را نمیخواهم ، من تنها تو را میخواهم .
تو عشق منی ، تو مال منی...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
تو را میخواهم نه برای نیاز خویش ، تنها برای قلب تنهایم.
این تویی که تنها لایق قلب پر احساس منی زیرا تو پر احساس تر از این قلب عاشق منی.
صداقت را از درون چشمانت میخوانم ، و این را میدانم که تو پاکترین عشق روی زمینی .
بیا مثل باران بر روی من ببار ، ای پاکترین قطره.
بیا و بر تن پر از گناهم با پاکی قطره هایت ببار … و گناه هایم را از وجودم پاک کن.
من تنها با تو عاشقترینم ، تو نباشی من تنهاترینم .
با تو خوشبخترینم ، تو نباشی من بدبخترینم.
اگر تو باشی ، زندگی زیباست ، عشق بامعناست.
تو معنای واقعی عشقی ! تو مانند یک باغ پر از گل ، مثل بهشتی.
تو عشق منی ، تو مال منی .
هیچ کس جز تو نمیتواند در قلبم خانه کند ، هیچکس نمیتواند مرا اسیر قلبش کند.
این تویی که توانستی مرا عاشق کنی ، از عشق بالاتر ، تو مرا دیوانه خودت کردی .
تو چه کسی هستی؟ انگار فرشته ای ! چقدر مهربانی ، چقدر زیبایی!
من چه کسی هستم؟ یک تنها بودم و اینک یک دیوانه ام .
تو عشق منی ، تو زندگی منی.
بگذار لحظه ای دستان گرمت را بگیرم تا باور کنم که مال من شده ای .
تو عشق منی ، تو مال منی .

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:43---30 خرداد 1391
بازدلم تنگ است



بازچشمانم باران می طلبد



آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده!



بازمن تنهایم



ودرسکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند



دل من بازکوچک شده!



برای آنکه نمیدانم کیست...



ولی غیبتش مرامی آزارد!



من خودم راگم کرده ام...!کجا...؟



این رادیگرنمی دانم...!!!
پاسخ:ممنون عزيزم


لیلا
ساعت21:41---8 خرداد 1391
سلام نفسی.





آپم عزیزم. یه سر بیا.

پاسخ:حتما عزيزم ممنون كه خبرم كردي.


حرفهایی برای نگفتن
ساعت14:14---7 خرداد 1391
خدا دوستدار آشناست ، عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت . . .



دکتر شریعتی

پاسخ:ممنون گلم


arezoo
ساعت9:48---7 خرداد 1391
هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی



هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند



فقط یک قطره اشک کافیست



تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید . . .

salam kojaee?kam peydaee abji?پاسخ:ممنون عزيزم


لیلا
ساعت20:54---4 خرداد 1391
بزرگ که می شوی



غصه هایت زودتر از خودت قد می کشند



دردهایت نیز



…غافل از آنکه لبخندهایت را



در آلبوم کودکیت جا گذاشته ای



شاید بزرگ شدن اتفاق خوبی نباشد.




پاسخ:ممنون عزيزم


مهدی
ساعت19:31---4 خرداد 1391
وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشدتازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد . . . وبت خیلی قشنگ بود
پاسخ:ممنون عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 1 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com